Koronan takia kotona - aika hyödyksi?

Maksimi

New member
Oletteko hyödyntäneet koronan takia kotona vietetyn ajan jotenkin? Jos normaalisti on paljon kaikenlaista menoa kodin ulkopuolella, niin periaatteessa voisi olla enemmän aikaa käytettävissä nyt. Toki asia ei ole näin mustavalkoinen ja ehkä ei ole sen enempää aikaa.

Itsellä on ehkä vähän enemmän aikaa käytössä ja yhden Mooc-verkkokurssin olen tehnyt, mutta enimmäkseen tv-sarjojen kyttäämiseen aika on kulunut. Mites muilla ja onko vinkkejä mitä kannattaisi kotona puuhastella?

Vaimon kanssa kokkailtu aika paljon normaalia enemmän ja siis semmoisia mitä ei olla ennen itse tehty mm. pitsaa ja pitaleipiä (eli tosi terveellistä settiä 😁). Rästissä olevia kirjoja olisi kiva saada luettua, mutta taitaa jäädä haaveeksi.

Näin pari päivää sitten unta, että olin karanteenin aikana treenannu itselleni eeppiset puristusvoimat. Täytyykin kaivaa gripperit esiin.

Kokkailua on tullut harrastettua täälläkin. Pitsaa, hampurilaisia, sushia... Markettien tyhjien tomaattipyre- ja sushiriisihyllyjen perusteella näihin hommiin on ruvennut moni muukin.

Takaisin